ДОБРЕ ДОШЛИ НА НОВИЯ САЙТ НА ИЗИ РЕНТ БЪЛГАРИЯ!

menu trigger
Как да резервирам автомобил под наем?

Можете да резервирате Вашия автомобил под наем във всеки един от офисите на Изи Рент България, по телефон, e-mail, Skype, Viber & WhatsUp или като използвате "Формата за резервации" на сайта ни.

С какви коли за отдаване под наем разполагате?

Всички автомобили, налични на сайта, са на разположение за отдаване под наем. При направена резервация, Вие ще получите избрания от Вас автомобил или аналогичен на него модел.

Какво е състоянието на автомобилите в автопарка Ви?

Нашата компания разполага с отлично поддържан автопарк, състоящ се от над 750 автомобила от различни марки и класове. Сред тях ще откриете малки, икономични модели, семейни автомобили и комби коли, джипове, минибусове и луксозни автомобили. Всички наши превозни средства са в безупречно техническо състояние.

От къде мога да получа наетия от мен автомобил?

Можете да получите заявената от Вас кола в някой от офисите на Изи Рент България - на Летище София, Летище Варна, Летище Бургас и курорта Слънчев бряг.

Как да Ви открия на летището?

На летище София офисите ни се намират на Tерминал 1 и Терминал 2 - залите за пристигащи. Офисът ни в Бургас и Варна ще откриете също в залите Пристигащи на съответните летища.

Застраховани ли са Вашите автомобили?

Всички автомобили са в отлично техническо състояние и имат застраховка Гражданска отговорност и застраховка Автокаско. Това обаче не освобождава Клиента от отговорност, ако не предостави Протокол за нанесената щета или извършено ПТП от контролните органи на КАТ.

Какви са възможните начини за плащане?

- Банков превод; - Дебитна/кредитна карта (Visa, Eurocard/МasterCard); - PayPal; - В брой (на място в наш офис).

Какво е "Гаранционен депозит"?

Гаранционният депозит е задължително условия при наемане на автомобил. Това е определена сума, която се задържа/блокира от сметка на клиента при наемане на автомобила и се връща след края на наема. Депозитът гарантира, че клиентът ще върне автомобила в състоянието, в което го е получил и според описаните Условия за наемане. Той е вид гаранция за рент-а-кар компаниите при случаи на щети, които не се покриват от застрахователя (в това число влизат: щети по интериора, по гуми и джанти, долна част на автомобила, щети вследствие на неправилно шофиране). В отделни случаи депозитът може да бъде използван и за покриване на непредвидено удължаване на периода на наема.

Имате ли специални условия за фирми?

Ние предлагаме изгодни условия за наемане на автомобили от юридически лица. При интерес, можете да направите запитване чрез email или на посочените телефони за получаване на повече информация.

Къде да оставя/върна автомобила при изтичане на наема?

Автомобилът се връща на същото място, от което е взет, освен ако не е уговорено друго. Нашата препоръка е да спазвате часовете, които сте съобщили за връщане на автомобила. Така ще избегнете неприятни ситуации, в които може да Ви се наложи да изчакате по-дълго време за връщане на автомобила. При промяна на часа за връщане/получаване на колата, е необходимо да уведомите нашите служители предварително.

Какво ще изискваме от Вас при връщане на наетия автомобил?

- Автомобилът трябва да бъде върнат в състоянието, в което е получен; - Автомобилът трябва да бъде върнат с пълен с гориво резервоар, както е получен; - Пълният комплект документи и оборудване на автомобила.

Мога ли да си възстановя сума за неизползвано време?

Цената за резервация на автомобил под наем се формира на база посочените часове и дати, за които е упоменато, че ще бъде ползван автомобила. В случай, че вземете колата по-късно или я върнете по-рано, няма да Ви бъдат възстановени парите за неизползваното време, тъй като автомобилът е резервиран за Вас и за Вашия период е спрян за отдаване под наем, което на свой ред води до пропуснати ползи.

Какво става с резервацията ми, когато полетът ми е отменен или забавен?

Ако полетът Ви има забавяне или е отменен, свържете се възможно най-бързо с нас по имейл cars@easyrentbulgaria.bg или на телефон +359 899 999 179. Ако по време на резервацията сте добавили информация за Вашия полет, рент-а-кар компанията може да проследи полета и да задържи колата до неговото кацане. Изи Рент България няма контрол и не може да носи отговорност за каквито и да било загуби или промени в плановете Ви, както и при анулация на полет. Без предупреждение от Ваша страна,че ще закъснеете за получаването на автомобила, той се пази само един час след посоченото от Вас време и след това резервацията Ви се анулира без възстановяване на предплатени вече суми.

Как да добавя номера на полета си?

Номерът на Вашия полет можете да добавите в процеса на резервация на автомобила или в последствие от раздел "Моята резервация". Добавянето на номер на полет не е задължително, но може да се окаже полезно, ако полетът Ви закъснее. Така рент-а-кар компанията ще знае за закъснението и ще може да задържи автомобила, докато Вие пристигнете. Добавянето на номер на полет е безплатно.

Как да анулирам резервацията си?

Най-лесният начин да анулирате своята резервация на кола под наем е като влезете в секция "Моята резервация" и изберете "Отмени резервация". Сумата ще бъде възстановена по кредитната Ви карта, в случай че направите анулацията до 72 часа преди посочения час на взимане на колата. Ако имате въпроси, можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел: +359 899 999 179.

Каква е процедурата, ако спукам гума или изкривя джанта по време на наема?

Стандартната застраховка НЕ покрива щети по гуми, джанти, предно стъкло, под шасито и интериора на колата. При такъв случай е необходимо сами да смените гумата си и/или да поемете финансова отговорност до размера на депозита.

Какво се случва, ако имам проблем с колата или претърпя ПТП?

В случай на проблем с наетия от Вас автомобил или претърпяно пътно произшествие, съветът ни е първо да се свържете с нас, за да Ви помогнем и насочим към следващите стъпки. Задължително условие при подобни случаи е да повикате контролен орган на КАТ, които да съставят съответния Протокол. След това ще направим необходимите действия за продължаването на наема, според обстоятелствата.

Мога ли да наема автомобил, ако съм под 21 години?

Автомобил под наем могат да наемат пълнолетни лица с шофьорска книжка, издадена от поне 3 години. Клиентите, неотговарящи на това условие, заплащат такса "Млад шофьор", включваща двоен депозит и допълнителни 5 евро на ден.